Select Page

IZBIRNI PREDMETI

2024/25
v 7., 8. in 9. r. devetletke

 

Spoštovani učenci in starši!

Pripravljamo se že na novo šolsko leto 2024/2025.

Učenci 7., 8. in 9. razreda imajo poleg obveznih predmetov tudi obvezne izbirne predmete, ki so enakovredni ostalim predmetom.

V šolskem letu 2024/25 si lahko neobvezni izbirni predmet izberejo učenci 4., 5., 6. razreda. Predstavili jih bomo v obliki zgibank.

Zakon o osnovni šoli določa, da učenec:

  • 7., 8. in 9. razreda izbere dve uri pouka obveznih izbirnih predmetov, lahko pa tudi tri ure, če s tem soglašajo njegovi starši;
  • 4., 5., 6., 7., 8., 9. razreda lahko izbere največ dve uri pouka neobveznih izbirnih predmetov.

Na urniku so po eno uro tedensko, razen tujega jezika, ki je dve uri tedensko. Nekatere vsebine (npr. šport) potekajo izven rednega urnika (izleti, ogledi …).

Učenec, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom, je lahko oproščen sodelovanja pri obveznih izbirnih predmetih v celoti ali eno uro tedensko.

Starši po junijskem roku za vpis v glasbeno šolo za naslednje šolsko leto osnovni šoli posredujejo pisno vlogo, ki ji priložijo potrdilo o vpisu njihovega otroka v glasbeno šolo z javno veljavnim programom. V vlogi navedejo, ali želijo, da je učenec oproščen pouka izbirnih predmetov v celoti ali le ene ure tedensko. Ravnatelj v skladu z določbami zakona, ki ureja splošni upravni postopek, odloči o oprostitvi za posamezno šolsko leto. Za učence, ki se v glasbeno šolo vpisujejo naknadno v avgustu, pa starši posredujejo vlogo najkasneje do 31. avgusta.

 

Učenec, ki je oproščen sodelovanja pri izbirnih predmetih, se pri teh predmetih ne ocenjuje, v spričevalu pa se v rubriko za izbirne predmete zapiše »oproščen«.

Učenec se skupaj s starši odloči, katere predmete izmed ponujenih bo v naslednjem šolskem letu obiskoval. Dokončni seznam izbirnih predmetov bo oblikovan na osnovi interesa učencev – najpogosteje izbranih izbirnih predmetov in v skladu s Pravilnikom o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole.

Upamo, da vam bodo informacije v publikaciji, ki smo jo pripravili, v pomoč pri izbiri izbirnih predmetov. Predlagamo vam, da odločitev o izbiri skrbno pretehtate in se po potrebi posvetujete tudi z razrednikom in posameznimi učitelji.

Za učence 4., 5. in 6. razreda pa smo pripravili posamezne zgibanke o neobveznih izbirnih predmetih.

Obširnejše informacije o izbirnih predmetih najdete na spletnih straneh Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport: http://www.mizs.gov.si

 

Ravnateljica:

Mirjam Vrh, univ. dipl. pedagog

 

DRUŽBOSLOVNO HUMANISTIČNI PREDMETI

ITALIJANŠČINA

Italijanščina je jezik naših sosedov in po navadi je dobro, če se s sosedom lahko pogovarjaš. Poleg bogate zgodovinsko kulturne dediščine je italijanščina uporabna za navezovanje stikov in nenazadnje je Italija pomemben gospodarski partner. Z znanjem jezika boste odkrivali tudi italijansko kulturo, znamenitosti in druge običaje.

Komu je italijanščina kot izbirni predmet namenjena?

Namenjena je učencem od 7. do 9. razreda v obsegu 2 ur tedensko. Predvsem pa učencem, ki jih učenje jezikov veseli. K italijanščini se lahko priključijo učenci, ki se bodo z jezikom srečali prvič in tudi učenci, ki so z jezikom že bili v stiku. Učenec se v pouk drugega tujega jezika vključi prostovoljno. Pouk obveznega izbirnega predmeta bo potekal na zabaven in sproščen način. Učenci tvorijo zelo preprosta pisna in govorjena besedila v tujem jeziku.

Učne vsebine:

  • se predstavijo in predstavijo druge,
  • opišejo sebe, predmet, žival, kraj, pojav, načrte za prihodnost, svojo izkušnjo in
  • preoblikujejo dano kratko in preprosto besedilo (spreminjajo osebe, kraj dogajanja, spremenijo konec zgodbe itd.).

Učenje jezika poteka s pomočjo različnih aktivnosti, kot so didaktične igre, igre vlog in delo s sodobnimi mediji.

Nosilec: Julija Grbec

ŠPANŠČINA

Zakaj izbrati španščino?

V kopici jezikovnih tečajev se je včasih težko odločiti, kateri jezik bi bilo najbolj

smiselno izbrati. Vsekakor je najbolje, če izberete jezik, ki vam je všeč, vas zanima in vam bo hkrati tudi koristil. Če pa se kljub temu ne morete odločiti, naj vam predstavimo, zakaj je tečaj španščine odlična naložba v prihodnost.

Španščina je z več kot 400 milijoni govorcev drugi najbolj razširjen jezik na svetu in postaja vse bolj pomembna tudi v poslovnih vodah. Je uradni jezik v 21 državah, zato se lahko z znanjem, ki ga pridobite na tečaju španščine, sporazumevate s prebivalci vsaj 21 držav. To pa ni tako slabo, kajne?

Med poukom španskega jezika se učenci usposabljajo za ustrezno in učinkovito govorno in pisno sporazumevanje v najrazličnejših okoliščinah v jeziku, ki ni njihov materni. Spoznavajo kulturo in način življenja špansko govorečega sveta, kar pripomore k razvoju strpnega odnosa do drugačnosti ter prispeva k njihovemu osebnostnemu razvoju  in krepitvi lastne kulturne identitete.

Pouk španščine poteka celostno, v smislu razvijanja »resničnih« situacij, ki

vzpodbujajo notranjo motivacijo učencev, v skladu z učnim načrtom in z namenom doseči splošne cilje predmeta:

  • razviti sposobnosti za učinkovito rabo španskega jezika kot sredstva za sporazumevanje;
  • spoznati kulturo in civilizacijske posebnosti špansko govorečih narodov;
  • razviti svoje sposobnosti za samostojno učenje, za večjo kontrolo nad lastnim procesom učenja;
  • sodelovati pri razvijanju različnih pristopov in vrednot glede na mednarodno skupnost.

Snov v treh letih učenja zajema splošne tematske sklope, ki jih slovenski govorec potrebuje ob srečanju s španskim govorcem: osebna identiteta, družina in dom, šola, prosti čas, zabava in šport, čas, vreme, telo in zdravje, živali, počitnice in njihovo načrtovanje, oblačila in nakupovanje, mesto, trgovine in bivališča, hrana in pijača, recepti idr.

Nosilec: Julija Grbec

RETORIKA

Retoriki kot obveznemu izbirnemu predmetu je namenjenih 32 ur letno ali 1 ura tedensko v 9. razredu.

Učenci in učenke

  • spoznavajo, kaj je retorika;
  • spoznavajo, zakaj se je koristno učiti retorike;
  • spoznavajo etiko dialoga;
  • spoznavajo, kaj je argumentacija;
  • spoznavajo razliko med dobrimi in slabimi argumenti (fakultativno);
  • s spoznavanjem sestavnih delov retorične tehnike razumejo, kako lahko
  • oblikujejo prepričljive govore;
  • spoznavajo, kako pomembni so za uspešno prepričevanje značaji (govorca) in strasti (poslušalcev);
  • spoznavajo nastanek in zgodovinsko retoriko (fakultativno);
  • se (na)učijo javnega nastopanja in izražanja svojih stališč;
  • se (na)učijo učinkovitega prepričevanja in argumentiranja. 

Nosilec: Andreja Rolih

ODKRIVAMO PRETEKLOST SVOJEGA KRAJA

Predmet lahko izberejo učenci 7. in 8. razreda.

Število ur: 35 – 1 ura tedensko

Cilji in vsebine predmeta se povezujejo s cilji in vsebinami zgodovine kot rednega predmeta.

Učni načrt predmeta Odkrivajmo preteklost svojega kraja je sestavljen iz štirih tematskih sklopov: Srednjeveške zgodbe, Kako smo potovali?, Slovenci kot vojaki in Selitve skozi zgodovino. Učitelj glede na zanimanje učencev, materialne pogoje šole in zastopanost teme v kraju in okolici izbere dva tematska sklopa izmed štirih. Del učnih ur se izvede tudi v obliki zaokroženih časovnih sklopov v obliki terenskega dela (npr. raziskovanje ostankov gradišč in gradov v bližnji okolici, ogled prireditev z zgodovinsko tematiko ipd.)

Nosilec: Andreja Rolih

VERSTVA IN ETIKA

 Razred: 7., 8., 9.

Obseg ur: 35 (32)

 Verstva in etika je triletni izbirni predmet (Verstva in etika I, Verstva in etika II, Verstva in etika III), učni načrt pa učencem omogoča, da predmet obiskujejo samo eno ali dve leti.

 Učenci bodo spoznavali in širili svoja znanja o verstvih in etiki; pogovarjali se bodo in razpravljali o različnih religijah v primerjavi s krščanstvom. Prepletanje različnih kultur in verskih prepričanj je namreč del naše vsakdanjosti, poznavanje religij in običajev različnih skupnosti pa širi obzorje vsakega posameznika in vodi k večji strpnosti med ljudmi. Predmet verstva in etika bo učencem vzbudil zanimanje za svetovne religije in jim pomagal razumeti pomen verskih in etičnih vprašanj, ne da bi jih navajal na prevzemanje določenih verskih nazorov. Ob tem se bodo vzporedno seznanili s kulturo govora in vodenjem dialoga.

CILJI:

  • oblikovanje zavesti o samem sebi;
  • razvijanje sposobnosti razumeti druge ljudi, z njimi sodelovati, biti solidaren in sporazumno reševati konflikte;
  • spoznavanje različnih religioznih in nereligioznih pojmovanj sveta in življenja;
  • spoznavanje vloge verstev pri oblikovanju različnih civilizacij;
  • usposabljanje za kritičnost do negativnih pojavov v zvezi z religijo;
  • priprava učencev na kritičen in konstruktiven vstop v moderno družbo.

TEME:

  • verstva sveta: krščanstvo, islam, budizem, judovstvo, azijska verstva, tradicionalne religije, nova verska gibanja
  • vzori in vzorniki
  • enkratnost in različnost
  • reševanje problemov in nasprotij, dogovarjanje in/ali (ne)nasilje
  • človek in narava

 Nosilec: Andreja Rolih

VZGOJA ZA MEDIJE – RADIO

 Predmet lahko izberejo učenci  7., 8. in 9. razreda

Število ur: 35 (32) – 1 ura tedensko

 Učenci in učenke spoznavajo:

  • skupne značilnosti medijev,
  • nastanek in značilnosti radia kot enega najstarejših medijev,
  • delitev radijskih postaj in razlike med njimi,
  • novinarsko delo na radiu, oblikovanje radijske oddaje,
  • novinarsko etiko (odgovornost novinarjev),
  • oglaševanje,
  • kako postati kritični medijski posameznik.

 

Zakaj bi izbral/a Radio?

 ü  Ker te zanimajo množični mediji in njihovo delovanje.

ü  Ker ti je všeč delo novinarja in bi ga rad/a pobliže spoznal/a.

ü  Ker si ustvarjalen/na.

ü  Ker rad/a sodeluješ v skupini.

ü  Ker si želiš postati ustvarjalec/ka šolske radijske oddaje.

Nosilec: Brigita B. Baša

 

LIKOVNO SNOVANJE I, II in III

enoletni program, namenjen

7., 8. in 9. razredu (2 uri vsakih 14 dni)

Cilji:

  • izobraževalni (kognitivni, psihomotorični, ročne spretnosti, zmožnosti)
  • vzgojni (psihosocialni, moralni, estetski, emocionalni, navade)

Vsebine predmeta so po posameznih likovnih področjih  zasnovane naloge na temeljnih likovnih pojmih, ki jih učenec pridobiva in poglablja glede na svoje zmogljivosti. Povezujejo pojme iz likovne teorije, zgodovine umetnosti in likovne tehnologije.

Pomemben cilj predmeta je nadaljevanje in usmerjanje likovnega raziskovanja sveta, odkrivanje posebnosti likovnega izražanja in njeno izpopolnjevanje ter poglabljanje posluha tako za likovna dela umetnikov kakor tudi uporabnih predmetov in likovne problematike v okolju.

Prvo leto učenec obiskuje Likovno snovanje I, nato pa lahko nadaljuje naslednje leto II in potem III. Učna snov se vsako leto nadgrajuje.

Nosilec: Stanka Benigar

FILMSKA VZGOJA

Razred: 7., 8. in 9.

Letno št. ur: 35

Predmet izpostavlja doživetje filma, spoznavanje osnov filmske umetnosti, razmišljanje o videnem in filmsko ustvarjalnost. Učenci se preskusijo v dveh vlogah: v vlogi aktivnega filmskega gledalca in v vlogi filmskega ustvarjalca.

Komu je predmet namenjen?

Filmska vzgoja 1: Kaj je film? je namenjena učencem 7. razredov (35 ur).

Filmska vzgoja 2: Filmski žanri, je namenjena učencem 8. razredov (35 ur).

Filmska vzgoja 3: Film in družba, je namenjena učencem 9. razredov (32 ur).

Kaj bomo počeli pri tem predmetu?

7. razred Ogled filmov (animirani in igrani filmi) in pogovor o filmih. filmska teorija: osnove filmske umetnosti, razvoj animiranega filma (optične igrače), značilnosti… ustvarjanje animiranega filma: izbira zgodbe in animacijske tehnike, snemanje in montiranje…
8.razred

Ogled filmov (animirani in igrani filmi) in pogovor o filmih.

 

filmska teorija: značilnosti filmskih žanrov ter zgodovinski razvoj žanra.

 

ustvarjanje igranega filma: izbira zgodbe in oblik. scenarija, snemanje, montiranje….
9. razred Ogled filmov (animirani in igrani filmi) in pogovor o filmih. filmska teorija: značilnosti in vpliv filmov na družbo, spozn. poklicev…

ustvarjanje dokumentarnega filma: izbira zgodbe, scenarij, snemanje…

 

Nosilec: Stanka Benigar

TURISTIČNA VZGOJA

Turistična vzgoja je enoletni izbirni predmet, namenjen učencem od 7. do 9. razreda.

Skupina je torej lahko heterogena.

Temeljni namen predmeta je vzgoja učencev za pozitivni odnos do turizma in turistov. Učencem naj bi vzbudil zanimanje za turizem kot možno področje njihovega prihodnjega poklicnega ali ljubiteljskega dela ter jih motiviral za pridobivanje znanja o turizmu kot družbenem gibanju in perspektivni gospodarski dejavnosti v domačem kraju, širši okolici in državi ter za spoznavanje, ohranjanje in smotrno izkoriščanje naše naravne in kulturne dediščine, ki je oblikovala našo istovetnost in razpoznavnost.

Učenci bodo spoznali delovanje turistične agencije, gostinskega objekta, spoznali turistično ponudbo v domačem kraju ter raziskali dodatne možnosti privabljanja turistov na lokalnem območju. Preizkusili pa se bodo tudi v čisto pravem turističnem vodenju. Predvidena je tudi ekskurzija in obisk sejma, kjer se prvine turizma spoznava v živo.

Nosilec:  Nataša Zidar

ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI

Namenjen je učencem 8. razreda, traja 1 šolsko leto in obsega 35 ur.

V 8. razredu, kjer pri rednih urah obravnavamo značilnosti svetovnih kontinentov, je pri izbirnem predmetu poudarek na odnosu med človekom in naravo ter odvisnosti človeka od nje. Učenci in učenke podrobneje spoznavajo življenje človeka na Zemlji, kjer so pogoji za življenje drugačni kot pri nas.

Predmet je nadgradnja rednega pouka geografije, ki na zanimiv način predstavi življenje na različnih koncih sveta. Tako spoznamo življenje ob vznožju vulkana, stopimo v pisan svet monsunskega Bangladeša in Indije, pokukamo v vsakdan staroselcev v amazonskem pragozdu, preverimo, kako se lahko preživi v puščavi, na kakšen način so na Japonskem prilagojeni na pogosto tresenje tal, zakaj ljudje naseljujejo tudi najvišja gorovja sveta, kaj pomeni globalno segrevanja ozračja za prebivalce polarnih območij in tudi iz lastnih izkušenj spoznamo lepote življenja ob Sredozemskem morju.

Pri predmetu učenci razširjajo osnovno znanje o naravnogeografskih in družbeno-geografskih pojavih in procesih v svetu in domači deželi, spoznavajo načine prilagajanja človeka različnim klimatskim in drugim naravnim pogojem, učijo se poiskati vzroke za posamezne pojave in procese, oblikovati lastno stališče in predlagati rešitve, navezujejo stike z vrstniki v oddaljenih krajih ter spoznavajo njihov način življenja, urijo se v uporabi in razumevanju pomena literature in drugih sodobnih informacijskih sredstev in znajo pridobljeno znanje in ugotovitve ustno, grafično in pisno predstaviti.

Pridruži se zanimivemu potovanju okrog sveta!

Nosilec:  Nataša Zidar

NARAVOSLOVNO TEHNIČNI PREDMETI

RAČUNALNIŠTVO

Računalništvo je naravoslovno-tehnični izbirni predmet, pri katerem se spoznavanje in razumevanje osnovnih zakonitosti računalništva prepleta z metodami neposrednega dela z računalniki, kar odpira učencem in učenkam možnosti, da pridobijo tista temeljna znanja računalniške pismenosti, ki so potrebna pri nadaljnjem izobraževanju in vsakdanjem življenju.

Učenci lahko izberejo predmet v tretji triadi, to je v 7., 8. in 9. razredu.

V prvem letu izbire (ne glede na razred) učenci pod naslovom “Računalništvo – urejanje besedil” pridobijo osnovna znanja, ki jih v naslednjih letih dograjujejo.

Nekaj tem:

  • Seznanijo se z notranjimi in zunanjimi deli računalnika, potrebnimi za izvajanje multimedijskih predstavitev,
  • spoznajo nove programe in njihove možnosti,
  • ustvarijo osebno področje, kjer bodo shranjevali svoje delo, prenesejo to na zunanji pomnilniški medij (CD ploščo) in izbrišejo na računalniku svoje področje,
  • sami znajo priključiti, uporabljati ali zamenjati nekatere posamezne dele računalnika,
  • izberejo, zaženejo in uporabljajo ustrezen računalniški program v grafičnem okolju,
  • pišejo, oblikujejo in urejajo predstavitev s primernim programom (“PowerPoint” ali “Predstavitev” iz prostokodne – brezplačne skupine Open Office),
  • izdelajo z risarskim programom risbo, popravijo fotografijo, uporabijo zvočno datoteko, filmski odrezek,
  • urejeno datoteko vstavijo v diapozitiv, kjer jo še dodatno oblikujejo (obrezovanje, prelivanje, spreminjanje velikosti …).

Nosilec: učitelj računalništva

SODOBNA PRIPRAVA HRANE

Obseg ur: vsak drugi teden 2 uri, oz. 35 (7. in 8. razred) ali 32 ur (9. razred).

Pri izbirnem predmetu Sodobna priprava hrane učence poučujemo o zdravi prehrani.  Učijo se o pomembnosti varne, varovalne in zdrave prehrane ter o načinih priprave hrane.

Z učenci bomo pripravljali zanimive jedi, jih lepo servirali ter okušali.

Učenci bodo pri izbirnem predmetu:

  • razvijali sposobnosti uporabe, povezovanja in tvornega mišljenja za preudarno odločanje o lastni prehrani predvsem v smislu zagotavljanja zdravja;
  • nadgrajevali vsebine, ki so jih pridobili pri rednem predmetu Gospodinjstvo;
  • razvijali individualno ustvarjalnost.

Teme:

  • hranljive snovi v povezavi z zdravjem,
  • kakovost živil in jedi,
  • priprava zdrave hrane,
  • prehranske navade.

Ocenjevanje:

  • referat / seminarska naloga,
  • praktično delo /kuhanje in priprava hrane,
  • ustna ocena ali predstavitev.

Nosilec: Nina Kalc

 

ORGANIZMI V NARAVI IN UMETNEM OKOLJU

Obseg izbirnega predmeta : 35 ur  (7. in 8. razred) in 32  ur (9. razred).  Je enoletni izbirni predmet.

SPLOŠNI CILJI:

Pri izbirnem predmetu ORGANIZMI V NARAVNEM IN UMETNEM OKOLJU učenci spoznajo življenjske potrebe živih bitij in tako bolje povežejo abiotske in biotske dejavnike. Spoznajo, da je vsako rušenje ravnotežja v naravi – vnos različnih snovi, tujih organizmov, pomanjkanje vode, spremembe temperaturnega režima itd., lahko usodno za preživetje organizmov. Ta spoznanja pridobivajo z aktivnim delom, torej z izkušnjo. Ob gojenju organizmov se zavedo, da so živa bitja, ki smo jih vzeli v oskrbo, odvisna od nas, zato moramo biti pri gojenju in vzdrževanju izjemno odgovorni. Ob tem naj bi se naučili odgovornega ravnanja z vsemi živimi bitji – tudi hišnimi ljubljenčki, rastlinami v svojem stanovanju, pa tudi s svojimi vrstniki, prijatelji, znanci. Svoje odgovorno ravnanje naj bi zavestno usvojili tudi kot nujnost pri varovanju življenjskega okolja.

Pri izbirnem predmetu bo delo potekalo tudi v okolici šole.

Učenci bodo ocenjeni na različne načine (skrb za živali, priprava akvarija, terarija, gojenje rastlin), seminarska naloga ali pojmovni zemljevid in predstavitev s pomočjo power pointa.

Učenci, če vas veseli gojenje organizmov kot so akvaristika in vivaristika, raziskovanje živih bitij in želite dopolniti svoje znanje o naravi, se odločite za izbirni predmet: ORGANIZMI V NARAVI IN UMETNEM OKOLJU.

Nosilec: Nina Kalc

NAČINI PREHRANJEVANJA

Obseg ur:  vsak drugi teden 2 uri, oz. 32 ur (9. razred).

Pri izbirnem predmetu načini prehranjevanja učence poučujemo o prehrani z vidika zagotavljanja in varovanja zdravja. Učijo se o pomembnosti zdrave prehrane, obravnavajo načine prehranjevanja in prehrano v različnih starostnih obdobjih življenja in v posebnih razmerah. Z učenci bomo pripravljali zanimive jedi, jih lepo servirali ter okušali.

Učenci bodo pri izbirnem predmetu:

  • razvijali sposobnosti uporabe, povezovanja in tvornega mišljenja za preudarno odločanje o lastni prehrani predvsem v smislu zagotavljanja zdravja;
  • nadgrajevali vsebine, ki so jih pridobili pri rednem predmetu gospodinjstvo ter pri izbirnem predmetu sodobna priprava hrane;
  • razvijali individualno ustvarjalnost.

Teme:

  • prehranjenost,
  • tradicionalni in drugačni načini prehranjevanja,
  • prehrana v različnih starostnih obdobjih,
  • prehrana v posebnih razmerah.

Ocenjevanje:

  • referat / seminarska naloga,
  • praktično delo /kuhanje in priprava hrane,
  • ustna ocena.

Nosilec: Nina Kalc

 

ŠPORT ZA SPROSTITEV

Je  enoletni izbirni predmet.

Obseg: 35 ur (tečajna oblika)

Nosilec: Rihard Udovič

VSEBINA:

S programom izbirnega predmeta šport za sprostitev učenci spoznavajo nove športe, ki jih pri obveznem šolskem programu ni mogoče izvajati ali pa jih spoznavamo na drugačen način. Le te bodo lahko kasneje uporabljali za zdravo in prijetno preživljanje prostega časa.

Izpeljava in vsebina predmeta omogoča učencem spoznavanje različnih vplivov športa na zdravje, razumevanje pomena telesne in duševne sprostitve ter pridobivanje znanj, ki jim omogočajo, da si v prostem času izberejo sebi primerne športne vsebine in obremenitve.

Program športa za sprostitev dopolnjuje osnovni program športne vzgoje, skupaj pa predstavljata obogateno celoto.

Učenci, ki si bodo izbrali šport za sprostitev, ne potrebujejo nobenih posebnih spretnosti ali znanj, potrebujejo le željo po športni dejavnosti! Predmet je namenjen učencem, ki želijo spoznati in razširiti svoje znanje iz športnih panog, ki niso v osnovnem programu športne vzgoje.

Okvirna vsebina: gorništvo, smučanje, tenis ali ples, plezanje, kolesarstvo, plavanje.

CILJI:

  • skrb za skladen telesni razvoj in zdravo življenje
  • usvajanje in spopolnjevanje športnih znanj
  • krepitev samozavesti in zaupanje vase
  • oblikovanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
  • pridobivanje trajnih športnih navad
  • pozitivno doživljanje športa.

Nosilec: Rihard Udovič

Dostopnost